Na internetu celosvětově téměř každý den přibývají nové online kasina, jež se snaží hráčům dokázat, že právě oni jsou pro ně nejlepší volbou. Konkurence na trhu online hazardu je skutečně obrovská a každý se tak snaží nějakým způsobem vystoupit z davu a potenciální hráče zaujmout.
Vyberte si tu nejlepší podporu v našich casinech!
[bonustable_fixed site1='546′ site2='257′ site3='558′ site4='2896′ site5='260′ site6='6563′ ]Některé online casina nabízejí širokou škálu výherních automatů, jiné se zase předhánějí ve výši bonusů a některé se pokoušejí zapojit do hraní nejmodernější technologie.
Tyto věci však nejsou jediné, které byste měli při výběru online kasina zvážit. Dalším z velmi důležitých aspektů při výběru je přátelská a rychlá zákaznická podpora. Určitě i vám totiž napadnou otázky, na které nebudete umět odpovědět a právě na to slouží tato funkce, kterou by mělo mít každé online kasino.
Proč je důležitá zákaznická podpora v online casinu?
Je jedno zda se jedná o online hazard či ne. Zákaznická podpora by měla být na profesionální úrovni v každém segmentu podnikání. U online hry to však platí dvojnásob, neboť posíláte na dálku vaše vlastní peníze. Proto máte právo vědět, když něco nefunguje, co se momentálně s vašimi prostředky děje.
Běžně byste však služby zákaznické podpory měli využít jen tehdy, když už si skutečně nevíte pomoci. Na většinu hráčských dotazů totiž spolehlivě odpoví dokument FAQ, kde naleznete odpovědi na nejčastější problémy spojené se samotnou hrou v kasinu. Další informace také naleznete ve smluvních podmínkách online kasina.
Otázky ohledně registrace v casinu
Jednou z frekventovaných a často se opakujících otázek jsou ty ohledně registrace účtu v online casinu. Předtím, než si plně užijete hru na výherním automatu, se musíte ve většině online heren zaregistrovat. Během registrace se vyplňuje několik údajů a už malá chyba může způsobit problém při otevření účtu.
Může se však stát i to, že vám systém oznámí zprávu o úspěšné registraci, ale váš účet stále není dostupný. V takovém případě je třeba kontaktovat zákaznickou podporu.
Vklady a výběry v online casinu
Hladký chod finančních operací je pravděpodobně tím nejdůležitějším faktorem, při výběru online casina. Často se totiž stává, že online kasino nemá problém s vkladem, což už se však nedá vždy říct o procesu výběru .
Pokud se vám něco podobného děje, určitě okamžitě kontaktujte zákaznickou podporu a na tento problém upozorněte. Daný člověk na podpoře je povinen vám poskytnout všechny potřebné informace a tím vám s pomoci s výběrem peněžních prostředků.
Bonusy a promo akce v online casinu
Bonusy, promo akce či věrnostní programy, jsou zcela běžnou formou pobídky, kterou najdete v každém online kasinu. Při jejich využívání si však třeba dát pozor na několik věcí. Datum platnosti, minimální vklad, podmínky protočení a další informace, jsou velmi důležité faktory jež ovlivňují jejich čerpání. Pokud si těmito podmínkami nejste jistí, určitě se opět obraťte na zákaznickou podporu, kde vám jistě ochotně všechny podmínky získání vysvětlí.
✅ Porovnejte si aktuální bonusy a promo akce v českých casinech
Vývojáři a výrobci výherních automatů
Dotazů na výrobce casino her je obecně méně, ale pro někoho může být důležité, který vývojář má na svědomí daný výherní automat. Většinou seznam výrobců naleznete v patce stránky, nebo různých filtrech. Pokud tam však tyto informace nenajdete, určitě vám na tyto otázky budou vědět odpovídat na zákaznické podpoře.
Ostatní otázky
Pokud máte otázku, na kterou jste nenašli odpověď ani v zárožce FAQ či smluvních podmínkách, rozhodně neotálejte a obraťte se na zákaznickou podporu. Jestliže vám tam daný člověk nebude umět odpovědět hned, určitě vás doporučí postup jak odpověď získat. Stačí se nebát.
Nejlepší zákaznická podpora je Live chat
V minulosti existovalo několik způsobů jak casino komunikovalo se svými hráči – např. e-mail či telefon. Většina online kasin však přišla na to, že live chat je zdaleka nejrychlejší metodou řešení problémů.
V rámci live chatu komunikujete se skutečným pracovníkem casina, který vám umí ve většině případů pomoci během několika vteřin. Obrovskou výhodou je také fakt, že už téměř každé online kasino má live chat podporu k dispozici 24 hodin 7 dní v týdnu. Je dobré mít na paměti, že jakmile si s výherními automaty nebudete vědět rady, s ničím neotálejte a problém obratem řešte s casino zákaznickou podporou.